poniedziałek, 14 lutego 2011

Cenzura na Salonie 24 (Sanovius zbanowany)

Po wczorajszej notce, ktora święciła tryumfy na stronie głównej, na razie pozostały wspomnienia dla czytelników niezalogowanych oraz tych włączajaćych opcję "zobacz treści uktryte". Strona nie została udostępniona, podobnie jak cały mój blog. Niektóre komentarze są także ukrywane. Uważam to za nadmierną ingerencję w mój blog na Salonie. Dobrze, że tu jest trochę miejsca, aby swe troski wyrazić. póki co, wysłałem list do administracji, aby mi wytłumaczyła te cenzorskie poczynania. Licze także na reakcję zaprzyjaźnionych blogerów, do których także napisałem listy. Dopóki kwarantanna nie zostanie zdjęta, swój blog będę pisał w tym miejscu. na salonie zostawie tylko komentarze, przynajmniej część z nich zostanie moze opublikowana. Całe szczęście, ze mnóstwo blogerów włącza funkcję "treści ukryte". To pozwala na to, ze część ludzi zauważy mnie mimo wszystko. Jednak na razie nie piszę tam notek. Czekam na koniec kwarantanny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz